Ziua recoltei Reghin

Azi a fost o zi din categoria: Ger frate; si nu glumesc , chiar a fost frig. Am fost cu ai mei la Ziua recoltei, specific ca am avut un stand cu flori de toamna mai exact cu crizanteme deci acolo ma puteati vedea azi zgribulita de frig, cu esarfa pe fata si dansand la orice muzica care o auzeam doar poate poate ma mai incalzesc. Am mancat de la standul lui Keby niste sarmalute extrem de gustoare si o clatita cu gem la care si acum imi mai sta capul. Ei au participat la concursul culinar si au castigat pentru gulas cu costita „Ceaunul de aur” si chiar au meritat , chiar domnisoara Keby mia povestit ca au muncit extrem de mult si au facut 115 sarmale , e si greu sa numeri atata , dar sa le mai si faci🙂 am si cateva poze :

Un gând despre “Ziua recoltei Reghin

Lasă un răspuns

