Bunaaaa….

Bunaaaaa…. eu sunt Adriana si sun foarte deprimataaaaaa… oare ce’i cu mine? nici eu nu pot sa-mi explic ce mi se intampla, sunt confuza, plictisita si cel mai aiurea e ca sunt parasita frate. Tot ce stiu e ca acuma urasc cel mai mult o singura persoana de pe Terra si sigur sentimentul e reciproc, asta e ; faptul ca minciuna iti acopera trairile si sentimentele e un lucru prostesc si un chici de prost gust, un fel de pitipoanca cu geanta roz si extensii ieftine. Faptul ca de aproximativ 4 luni sau mai mult viata mea merge din ce in ce mai prost se datoreaza unei singure persoane, si el ar trebui sa se simta vinovat , dar se pare ca nici un cur (scuzatimi expresia) nu il doare. Un singur lucru pot sami explic, nu stiu cum dar se pare ca de data asta nu se mai intoarce, iubirea a plecat de mult si no so mai simt curand , asta’i sigur. Numi iese nimica bine si nu pot sa ma mai atesez de alta persoana, blestemat sa fi caci mai adus in unele situatii in care ma uras pe mine ca nu te’am putut face sa ma iubesti… sa incheiem cu astea ca nu vreau sa ajung in momente mai nasoale decat sunt acum !

Stiu ca poate acum am sa incep cu prostii, dar eu nu mint, nu tin in mine si nici nu jignesc fara nici un rost. Mint doar atunci cand e nevoie si nu mint doar pentru ca mie lene sau poate nu vreau sa spun adevarul crud sau idiot cum a fi. Minciuna e un lucru care ma dezgusta si ma imbraca in negru ca moartea care te cauta seara de hallaween cu coasa in mana si cu vocea ei care iti zburleste parul, e cel mai urat si cel mai dezgustator lucru pe care poate un om sa il faca. Mai bine ranesti si spui adevarul decat sa minti si sa lasi persoana sa fiarba in sucul propriu care e din ce in ce mai acru. Sunt de parere ca daca ai mintit cel putin incearca sa ascunzi adevarul care se iveste dupa colt sa se arate, si incearca macar sa faci persoana sa se simta bine nu sa o lasi sa sufere sau sa se supere. Minciuna sa disparaaaaa….

Lasă un răspuns

