Ganduri la miezul noptii 00:35 …

Sunt ciudata si asta am auzit’o de la mai multe persoane si incep sa cred si eu . Stiu ca uneori sunt mai ironica sau antisociala cu unii insa asa cum sunt eu iubesc iar uneori mai sunt si iubita. Ajung seara acasa dupa o iesire cu prietenii, imi arunc masca pe care am purtato intr-o zi de vineri si servetele demachiante in cosul de gunoi si incep sami arat adevarata fata, acea fata inocenta si simpla pe care o cunosc foarte putini si pe care nu o las sa se vada doar dimineata pentru 10 minute inainte sami pun machiaju si sa ma fardez. Stiu, sunt mai frumoasa fara par intins sau fara machiaj insa nu ma pot lasa asa la voi lumii, sa ma judece toti iar machiajul imi da o nou fata, o identitate cum ar venii, ma face sa fiu increzatoare si rea cu toti din jur, o scorpie care e buna doar cu cei care ii iubeste si din pacate si cu cei pe care doar ea ii iubeste si sentimenul nu e reciproc. Uneori sunt mai rea decat iti poti imagina ,stiu ca nu e bine si nu e corect sa fiu asa, dar intr’o lumea atat de jigodie ca asta sa fi pervers ai doar de catigat. Ma bag sub plapuma si acolo stiu ca o sa fiu doar eu si garajul meu de ganduri prafuite pe care uneori le mai improspatez sau le dau delete definitiv, e garajul in care imi tin amintirile frumoase petrecute cu toti cei dragi mie, e locul unde nimeni nu intra cu bocanci, intra doar cu voia si permisiunea mea. Fiecare om din viata mea are un raft cu amintiri la mine in garaj, insa unii poate au mai multe si asta ii face sa fie speciali. Am mii si mii de ganduri pierdute si mii si mii de amintiri, fiecare are specificatia ei, fiecare secunda petrecuta cu o persoana anume e speciala, si mersu cu colegele la chios are o parte de iubire (ca sa zic ceva banal); e o chesti pe care nu multi o inteleg. E o viata ciudata pe care o traiesc si sunt o fata cu doua fete si mas dorii ca mai multa lume sa ma vada si pe interior nu doar sa ma judece ca am sireturi roz la adidasi si ca am bretonul in ochii…

Lasă un răspuns

