Ploaie….

Intodeauna vremea imi influenteaza starea de spirit iar ploaia asta deja ma exaspereaza si ma face sa am fruntea incretita si sa nu pot schita un zambet. Cum ziceam ploaie = apa (logic) si asta inseamna mega balti si mega multa mizerie, asa cum era de asteptat am fost stropita de o masina intr’o intersectie , si asta ma facut si mai mult sa „urasc” ploaia. Mia udat pantaloni si am vaga impresie ca o sa ma racesc cat de curand, nu e de ajuns ca luna trecuta am scapat de o raceala de aproape o saptamana. Inclusiv la scoala am stat cu capu pe banca sau cu ochii in carte fara sa schitez o vorba sau sami ridic privirea spre vreun profesor. Faza cu ploaia a incepu de azi dimineata cand am auzit la Tv ” Ploua in toata tara” , si am grabesc sa am uit pe geam , insa nu ploua; trec 10 minute , dau sa ies din casa si incepe sa ploaie, no fugi repede dupa umbrela. Nici macar faptul ca acum sunt linistita sentimental si ca ma simt insfarsit implinita nu ma face sa fiu buna si sa ma simt fericita. Stiu ca mam schimbat radical si ca acum am o reactie buna la sentimentele de prieteniie sau iubiree , poate ca acum iese si sorele ; teoretic vorbind, ca practic mai asteptam inca vreo 5 luni sa il vedem. Sapoi nici nu vreau sa stiu cat timp o sa mai ploaie…

PS: asta e ase ca am o stare proasta …

Lasă un răspuns

