Viata mea …

Staiiii… unde fugi asa? mi se pare mie sau viata mea se deruleaza foarte repede si pe zi ce trece ma atasez de undele lucruri prea usor? Da! asa e, si ma bucura treaba asta plina de iubire jegoasa. Nu am avut net cam de … (stai sa ma gandesc)…  de JOI, ai cum a trecut timpul, stiu ca sunt aproape dependenta dar pur si simplu altceva mai bun decat sa stau la calculator nu gasesc, cu prietenii nam cum sa ies, de TV mam saturat ca si cainele de lant, si asa mai departe. Am avut un weekend mega lung  avand in vedere ca a fost ziua lui Keby unde mam simtit excelent , am fost alaturi de cei mai buni prieteni ai mei , cu cei care ii simt ca si familea mea si imi sunt foarte apropiati si grijulii. Si cum ziceam ma simt in forma si destul de implinita pe toate planurile, fizic nu’s ok pentru ca ma dor groaznic picioarele de la practica de la scoala, si am problema care devine destul de serioasa la ochi, ma doare si sper sa nu se agraveze. Si cam atat…

Lasă un răspuns

