Singuratatea e boala grea…

Azi am constatat ca mie frica de singuratate, cum stateam eu frumusel sa imi asteptam iubirea sa apara de dupa colt, mi-am dat seama ca mie groaza de tot ce inseamna singuratate, mie teama ca am sa raman singura intr-o buna zi si ca tot ce o sa ma inconjoare o sa fie doar singuratatea. Faptul ca la facultate vreau sa dau la Cluj ma bucura , dar acum constat ca am inceput sa ma schimb si vad lumea cu un altii ochii; am nevoie de familie, prieteni si tot ce e legat de fericire. Mie greu sa ma gandesc ca poate o sa traiesc singura si uitata de toti si toate, de o mare parte din oamenii care o data imi erau aproape si ma sustineau in tot ceea ce faceam.  Toamna asta nenorocita care imi strica visele si care ma face sa zic ” Viata e toata maro” , dar nu un maro placut , ci un maro urat si sters e un sentiment care ma cuprinde si nu ma lasa sa ma arat cum sunt eu , fata aia pozitiva si sociala. Cand zic cuvantul sociala ma gandesc si la faptul ca vorbesc mai mult decat e nevoie si bat din gura asa fara rost si uneori fara sa dau pe gura vreo fraza buna de pus in rama sau de scris pe perete (zic uneori si chestii bune) ; vorbesc ca un accelerat de Bucuresti-Viena si nu-mi mai tace gura aia spurcata , asta sunt frate nai ce face; sunt mega egoista si mega rea deci MEGAlol. Sunt dependenta de tot ce e legat de familie si de prieteni, ei ma ajuta si imi dau viata si uneori un sut in fund sa merg mai departe.

HUAAAAA…. Uneori nici eu nu cred ce spun deci ma scuz in fata celor care nu prea ma inteleg…

Un gând despre “Singuratatea e boala grea…

Lasă un răspuns

