Sucmerom Reghin

Si acum sa incepem sa ne laudam… Azi , avand in vedere ca de o satpamana si cateva zile sunt in practica, am avut o mica „excursie” cu clasa la depozitul de mere Sucmerom;  sincer am fost uimita de cele auzite. Nu stiam ca la noi in Reghin e cel mai mare depozit de fructe , mai exact mere din tara, depozitul are capacitatea de 6.000 de tone de mere, inginerul care nea povestit despre depozit ne zicea ceva de genul ca 6.000 de tone de mere ar insemna ca toata populatia Romaniei sa consume un kg de mere (acuma nu stiu daca zic vreo prostie , dar asa imi aduc aminte) . Am fost destul de uimita de toata tehnologia de preparare a sucului de mere si imi aduc aminte ca era un miros extrem de gustos prin preajma merelor.

Am o durere de burta, dar cand zic burta nu ma refer la stomac, cred ca ma racesc si asta nui bine.

Lasă un răspuns

