ma apasa ceva…

Am asa o stare banala si un dor nebun dupa trecut, mie dor de cei dragi si de cei cu care uneori imi incepeam si terminam ziua, mie dor de trecut pentru ca atunci inca aveam speranta pentru viitor. Simt o racire trepata in mine iar asta ma impinge sa fiu rea si rece, ma face sa nu ma arat interesata si sa par „de piatra” , mie atata de dor de vara anului 2009 inca imi vine sa plang, imi vine sa strig „frateeeeee, unde pleaca lumea asta?” mie dor de baiatul acela care ma facea sa zambesc si care de cele mai multe ori ma facea sa sufar groaznic din prostii si din banalitatile vietii. Imi pare atat de rau de toate rautatile pe care leam zis fara sa vreau si de toate prostiile fara rost pe care le fac, nam cum sa dau timpul inapoi insa stiu sigur ca ma pot schimba si ca pot sa imi cer scuze fata de toti cei pe care de cele mai multe ori ii supar sau iam suparat… (nu vreau ca acel cineva care e in viata mea acum sa se supere pentru ce am scris mai sus, insa asta simt acum)

Si sa strigam ” Vineee Primavara! ” …

Lasă un răspuns

