Copiii….

Si stau si ma gandesc ca uneori urasc copii, defapt imi plac doar copii de varsta cel mult 1 an jumate, nu cei care se uita la tine ca la masini straine si chiar daca te uiti insistent la ei nu isi intorc privirea , nu ii condamn sunt copii (acum sa nu se ia lumea de mine ca ma iau de cei mici, dar asta simt). Sunt draguti si amuzanti dar urasc felu in care se uita la tine si te privesc facandute sa zici „Frate, am ceva pe fata?” . Mi-as dorii sa mai am un frate sau o sora mai mica, insa nu cred ca ar fi zi sa nu ma crizez si sa fac ca toti draci daca mi’ar umbla prin lucruri sau daca ar vorbii atunci cand e nevoie sa taca. Am un noroc chior ca sunt cea mai mica dar cred ca fratemio ii satul de mine si de vocea mea foarte stridenta care chiar daca te chinui din rasputeri sa o opresi nu poti.

5 gânduri despre “Copiii….

Lasă un răspuns

