hai sa zicem ceea ce credem…

Si acuma am mai aratat o data ca e cea mai prosta alegere cand te inchizi in tine si nu spuii ceea ce gandesti, trairiile tale interioare nu trebuie in totdeauna sa fie doar interioare, spune ce te doare si ce crezi; pierzi extrem de mult cand faci asta. Nu ma simt vinovata poate doar putin fiind ca nam crezut ca ranesc asa de tare, si nu credeam ca tie iti pasa ca el o sa auda adevarul. Postul meu mai vechi despre minciuna am crezut ca lam scris clar si raspicat cu majuscule si cu scris de 30, dar vad ca nu toti baga la cap treaba asta. Azi nu asta vroiam sa postez asta da treaba din seara asta ma dat peste cap, mai zic o data „nu am nimic personal cu tine, si nu-ti port pica, chiar daca ti-am purata candva, esti om, te cred, dar poate e o lectie de viata si un semn de la cel de sus, poate nu trebuia eu sa ma bag sau sa imi deschid gura mea pacatoasa dar asta am simtit si cum ma ghidez dupa suflet si instincte asta am facut, imi cer scuze” . Inchei aici seria de amenintari fata de toti cei care nu zic ceea ce simt…

Postare cu decicatie … sa vedem cine se simte

Lasă un răspuns

