Viata …

Si nu pot sa imi explic de ce lumea uneori ma uraste mai mult decat ma urasc eu cand fac sau zic vreo prostie mai mare decat capul meu, de ce? Sunt si eu om si am suflet, nu mai aruncati in mine cu noroi cand gresesc ca e ceva firesc si nu sunt singura care face asemena chestie. Nu am judecat pe nimeni dupa greseli minore, insa am atras atentia persoanelor drage mie care nu fac ceea ce ar trebui defapt sa faca. Stiu sa apreciez tot ce e frumos si ce face parte din clasa „facut de mana mea”, ador tot ce iese din mana omului, lucrate manual si incerc tot timpul sa fac chestii de genul acesta, confectionez bratari, fundite si tot ce e usor de facut, hai ca mam abatut de la problema de azi. Sa revenim, de ce ma urati pentru ca eu sunt diferita? sunt asa cum ma lasa Dumnezeu si nici nu as vrea vreodata sa ma schimb, imi place de mine asa pura si sensibila. Am si eu sentimente si poate unele prea exagerate uneori.

Apropo, astazi la scoala am jucat un joc foarte distractiv care ne ajuta sa ne cunostem unii pe altii, mai exact la ora de Horticultura unde am observat ca profa e din ce in ce mai buna cu noi si vrea sa ne aduca pe calea cea buna (precizez ca suntem stiuti ca demolatorii din XI B)  a adus un cub , ca un fel de zar care avea scris pe fiecare latura un numar. Noi trebuia sa il aruncam de la unu la celalalt iar cel care il primea trebuia sa zica 1-6 cuvinte care il descrie pe el, depinde cum iti pica cubul in mana. Lam primit si eu , iar la mine a picat pe numarul 5 si a fost nevoie sa zic 5 cuvinte, care au fost : sociabila, razbunatoare, sensibila , iar pe restu nu mi le mai aduc aminte. In alta zi ne-am jucat cu un mar , insa acela trbuia sa il aruncam la cine vrem si sa punem o intrebare din materia respectiva, si cine raspndea la cel putin 3 intrebari bine primea marul . Incepe sa imi placa orele acestea.

Lasă un răspuns

