Festivalul „Scena” editia XVIII-a

Ok, am lipsit cam de joi daca stau bine sa ma gandesc, de atunci sau intamplat cateva lucruri zic eu „importante” cum ar fii faptul ca vineri dimineata mam benoclat (uimit) cam 2 minute la zapada de afara si tot nu puteam sa zic „A venit iarna!” ; nici acum nu zic asta pentru ca zapada aceea de vineri a tinut pana in jur de ora 11 cand a dat soarele si PA PA zapada! Oricum nu mam bucurat de ea pentru ca mie nu-mi place iarna si nici frigul care creapa si pietrele, afurisitul. In weekend am fost cu Trupa de Teatru „Iris” din Breaza la un concurs in comuna Bahnea , nu pot sa dau multe detalii despre locul acesta pentru ca sunt putin pe dinafara, dar de fapt daca stau bine sa ma gandesc nici macar nu era un concurs era defapt Festivalul „Scena” editia a XVIII-a .Oricum piesa de teatru nea iesit excelent a prins foarte bine la pubil iar asta conteaza. Era o piesa de comedie la care nu te puteai abtine sa nu razi si sa nu schitezi cel putin un zambet firav pe fata ta de om suparat pe viata. Era vorba despre un asa zis medic care dadea tratamente „dupa ureche” si isi facea de cap prin satul respectiv, eu am avut rolul de Doctor al comunei, adica sunt cel care il prinde in flagrant , eu si Seful de post. Am primit diploma pentru cea mai buna Regie si asta ne da un impuls si ne face sa credem in noi. Si totul e bine…

Un gând despre “Festivalul „Scena” editia XVIII-a

  1. ce mai regie :))
    da ce mai regizor:))
    ca numai noi am facut repetitiile, nu s-a prea stresat nimeni :))
    si…e editia a 18 a……dar ce mai conteaza, oricum e batran festivalu :))

Lasă un răspuns

