Sarbatirile vin…

Cam ce inseamna Craciunul pentru mine? poi, e ziua aia speciala care o petrec cu familia si cu toti apropiatii , dragi mei. Ajunul pentru mine e mai special decat ziua de Craciun, doar pentru simplul fapt ca mergem la colindat cu prietenii si mancam prajiturele, e ceva special legat de treaba asta, de cand mam mutat la casa imi place din ce in ce mai mult Craciunul, aici e special, putem face un brad mare si colorat, putem pune decoratiuni pe usi, impodobim casa, curtea si tot ce poate fi decorat cu o simpla betea. Mergem la colindat in numar destul de mare, daca nu ma insel anul trecut am fost in jur de 12 (daca am uitat pe cineva imi cer scuze); iar noi mergem la fiecare la colindat din cei 12 si asta dureaza toata noaptea. Anii trecutii eram mai multi dar vad ca lumea mai pleaca, isi fac alte grupurii sau mai stiu eu ce planuri au. Fiecare ne primeste in felul lui, ne serveste cu ce e mai bun iar noi ii colindam frumos si mai lasam in urma si dezordine (asa’s copii); mai spargem un pahar, mai patam o fata de masa sau chiar daramam cate un brad. Astept Craciunul mai mult decat Sfintele Sarbatorii Pascale ,dar nu pot sa explic de ce, imi place pur si simplu; chiar daca nu avem zapada si am vaga impresie ca nu o sa fie un Craciun foarte reusit si fericit, dar ne multumim cu ce avem. Prin conculzie : Sarbatorile vin… (asta e un post cam fara rost)

Un gând despre “Sarbatirile vin…

Lasă un răspuns

