Pleaca!

Ce am in suflet e doar ura si dezgust total pentru tine, si sti foarte bine de ce zic asta. Nam cum sa cred in tot ce spui si mie rusine de mine ca mam coborat la nivelul tau si am crezut toate mizerile zise de tine care de fapt (chiar daca tu negi asta) ar fii sentimente adevarate, sau cel putin asa spuneai. Nu ma gandeam ca o sa ajungem aici chiar tu ziceai ca o sa fie bine, si team crezut, si ce ai rezolvat prin toata tevatura creata de tine? de toata ura care o port in sufletut? nimic! Am scos cuiul care imi statea infipt in inima de mult timp insa rana a ramas si ma doare, ma doare ca te credeam cu totul alt om, nu imi pot imagina si nici nu vreau asta cum ai putut sa te joci cu niste sentimente care le ziceam din suflet fara sa ma gandesc la viitor. Am realizat faptul ca tie tie bine doar cand imi e mie rau si cand ma simt lovita din toate directiile doar pentru simplul fapt ca am fost buna si iertatoare dar nam sa mio pot ierta vreodata , nam sa pot si de data asta sa sterg totul cu buretele doar pentru ca asa vrei tu si doar pentru ca vroiai sa vezi ce se intampla. Am facut atatea, am iertat, nam crezut pe nimeni, mam certat cu unii, pentru ce? ca acum sa ma doar toate astea, am facut atatea si nu primesc nimic inapoi, nici macar un cuvant de consolare si o parere de rau, sati ceri scuze nici nu iti cer, e prea mult , esti prea plin de tine ca sa spui ca ai greit o data (daca pretinzi ca e singura data cand faci asemenea prostii mai mari de doua ori decat tot orgoliul tau). Acum ti’a venit taxiul , dute pe drumul tau si sigur o sa iti aduci aminte de numele meu mereu, de faptul ca eu iertam tot , iertam indiferenta si tot ce faceai fara cap, tot! Sa nu te minti ca am zis totul doar pentru ca eram sedata cu sentimentul de ura, nu , nu e asa, o sa simt asta mereu, pleaca ! Ramai asa cum esti , acolo in lumea ta plina de copilarii care nu au ce cauta aici langa mine, iar tot ce ai in jur mereu sa iti aduca aminte doar numele meu, orice film , prietena sau carte sa-ti povesteasca despre mine inca o parte. Poti sa apartii oricui caci nu e treaba mea dar chiar si asa sa simti ca lipseste ceva, tot ce candva eu ti-am promis ca iti pot oferi , nu ceream nimic mai mult decat IUBIRE…

Lasă un răspuns

