Zapada si ploaie la un loc…

Si cand zic iarna ma refer la zapada, aparaie si frig, cam asa arata ziua de azi  inclusiv aseara. Cum se cunoaste deja avem practica o singura zi pe saptamana , mai exact joi deci prin concluzie eram in autobuzul de ora 5 si ma indreptam spre casa, afara ploua cu galeata dar eu nu mam gandit ca bate vantul groaznic de tare. Cand cobor ma loveste o rafala de vant incat era sa ma dea jos de pe picioare, nici eu nu stiu cum am ajuns pana acasa, iar din statia de autobuz pana acasa sunt in jur de 100 m, nu mai conta prin ce calc , mergeam cu umbrela in fata si nu vedeam absolut nimic; ajunsa acasa , plina de apa am inceput sa ma storc , blugi imi erau atat de uzi incat erau lipiti de mine; am constatat faptul ca din 5 agrafe care le aveam in par cand mam dat jos din autobuz mi-a mai ramas doar una. Nici nu pot sa imi imaginez cum ploua atat de tare, acum e ok, a nins si simt ca vin Craciunul din clipa in clipa. Sunt foarte nerabdatorea, si cam asa e adventura asta…

Lasă un răspuns

