Zile de iarna…

OH da e iarna si imi place , conlindam si tot asa . La scoala ne-am colindat aproximativ toti profesori si au fost foarte entuziasmati de idea noastra sincer a fost primul an in care colinda la fiecare ora. La ora de engleza am facut o chestie destul de frumoasa si e ceva unic, pentru mine uneori orele de engleza sunt destul de plictisitoare, acum, teacher ne-a dat cate o foaie iar pe ea am trecut toti elevii clasei noastre inafara de mine (adica inafara de cel care facea lista), iar in dreptul fiecariu coleg trebuia sa scri 3 insusiri bune , pentru mine treaba a mers foarte repede si mi-am caracterizat colegii foarte usor, insa am vazut pe altii care isi storceau creierii sa pune pe foaie 3 cuvine. Iar pe verso paginii respective am desenat „My SPECIAL X-mas tree” ; care trebuia sa fie un brad plin cu globuri pe care scria diferite activitati pe care vrei sa le realizezi pana la Craciun . A fost distractiv si sincer am mai iesit din rutina de toate zilele de care mam saturat de mai putin de o luna, afara e asa frumos, e ca in povesti…

Un gând despre “Zile de iarna…

Lasă un răspuns

