Lista intocmita cu suflet

Si cum am zis in postul de jos , la engleza am facut o chestie interesanta si am intocmit o lista cu toate insusirile adunate de la toti colegii , am ramas uimita. Sunt foarte multe insusiri de care sincer nu ma laudam ca le am , e o lista lunga si valoroasa si nu credeam ca colegii ma considera o persoana atat de sofisticata, daca pot sa zic asa , mau uimit sincer.

Am luat lista si am analizato, sunt cuvinte scrise din suflet si cred din ce in ce mai mult ca sunt vazuta ca un om normal si dragastos. Lista incepe asa : ” sociabila, inteligenta, indrazneata, simpatica, la moda, realista, florarita, buna si nebuna, mincitoare, intelegatoare, draguta, cinstita, nemachiata, corecta, de treaba, prietenoasa, darnica, silitoare, harnica, lucratoare, fragila, zambareata, fata gospodina, face mancare buna, isteata, ascultatoare, sensibila, cooperanta, politicoasa, iubitoare, buna la suflet.

Deci zic eu ca e o treaba buna si sunt tare multumita de ce cred altii despre mine🙂

Lasă un răspuns

