Cum mi-am petrecut o parte din sarbatori?

Nam mai scris de cateva zile pentru ca nam avut timp, am facut curat, prajituri, mam mutat la mine in camera si tot asa. Sarbatorile astea pentru mine au avut ceva special, asa zic acum caci defapt doar in data de 24 decembrie 2010 pe la ora 14 am constatat ca o sa fie bine, la ora aceea am primit vestea cea mare care ma facut sa vreau cat mai mult sa-mi petrec sarbatorile altari de el. Am fost la colindat in noapte de Ajun pana pe la vreo 5 dimineata, cand deja vorbeam aiurea, nu ca as fi baut sau ceva de genu’ (precizez ca nu consum alcool) , era doar o stare de fericire amestecata cu oboseala. Am fost si la biserica si tot asa, am un bradut dragut  si zic eu REUSIT . Nici nu stiu ce planuri am azi sau maine , conteaza sa ne simtim bine🙂

Lasă un răspuns

