Zapada…

Cand vad cat de frumos ninge afara imi aduc aminte de copilarie, cand imi doream atat de mult sa ninga cu fulgi mari si plini, sa ninga cu multa zapada sa se faca troieni mari sa nu mai putem iesi din asa numitele cutii de chibrite , cum le zic eu, mai exact din apartament. Imi imaginam cum o sa inot in zapada mare si rece si no sa simt cum mi se topeste pe piele fiecare fulg de nea, imi faceam asa zise colonii si sapam spre lumin, astea era vise de copil de 7 ani care spera ca zapada sa tina cel putin 3 ani. La bunicii cu frate-mio ne faceam iglu sau oameni imensi de zapada, ne dadeam cu sania pana ne erau inghetati pantalonii si degetele de la maini ca niste cuburi de gheata.

Acum iarna nu mai are aceiasi consistenta ca atunci , nu mai e la fel, dar asa simpla si uneori fara zapada doar plina cu frig o iubesc. Afara ninge asa de frumos incat cred ca nu o sa se opreasca vreodata , e atat de frumos, e ca in povesti. Din geamul camerei mele se vede doar alb si parca totul e inghetat, timpul sa oprit din loc……

2 gânduri despre “Zapada…

  1. serios care ee treaba cu inaltimea la fete e chiar misto mie unul imi place si sunt destui baieti inalti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!serios nu-i corect ce ai zis acolo

Lasă un răspuns

