Listutaaaa…….

Tragand linie constat ca anul asta nu a fost deloc ameu’ , nam realizat multe chestii si nici nu ma laud cu asta. Am o mica lista cu unele chestii realizate de mine :

1. Am realizat acest blog de care sunt foarte multumita
2. Am citit si am realizat postari de care sunt foarte mandra.
3. Am slabit 2 kg fara efort.
4. Am facut 17 ani.
5. Am iubit cu adevarat.
6. Am progresat la scoala.
Iar in 2011 vreau sa realizez cateva chestii:
1. Sa citesc tot  ce imi propun.
2. Sa termin cu bine clasa a XI-a .
3. Sa imi cumpar domeniu.
4. Sa am un majorat cu multa lume si foarte reusit.
5. Sa imi schimb telefonul.
6. Sa ma distrez mai mult.
7. Sa iubesc mai mult.
Va doresc la toti un an 2011 mai bn si cu multe impliniri.

Un gând despre “Listutaaaa…….

Lasă un răspuns

