Fragmente de suflet…

Uneori stau si ma gandesc cum dintr-o prostie mi-am facut blog, cum ma gandeam zilnic ce sa postez, ce sa mai scriu, iar la un moment dat lam facut un jurnal blog, nu-mi prea place asta, pentru ca nu vreau sa imi afisez viata asa aiurea, nici nu inteleg de ce altele isi fac viata atat de publica, insa mai fac si eu asta, imi scriu si intamplarile mele de viata, de care raman uimita sau alta data filozofez despre toate avioanele care imi zboar prin ca in acel moment. Am sa incetez cu asta, nu cred ca intereseaza pe cineva, ce fac, sau cu ce ma ocup in ultimul timp, am sa incerc sa scriu despre lumee, despre parerile mele despre viata, intr-un cuvant(3) am sa incerc sa abordez alte teme. Si sper sa imi si iasa…

 

Lasă un răspuns

