Totul o sa isi revina la normal candva, zicea acel cineva!

Stiu sa iert si sa uit, ma uimesc de fiecare data cum nu imi aduc aminte cand de mult am suferit, vinerea asta ma face atat de melancolica incat ma doare. Ma bucur pentru binele altora care candva m-a faceau s-a sufar din cale afara, din cauza carora plangeam fara oprire pana incepeam sa sughit ca un copil care plange fara rost. Iert si uit ata de usor incat incep s-a cred ca nu am sentimente si ca ma schimb dupa cum bate vantul si inca cred asta, habar nu am ce ma face s-a zic asta si ce ma face s-a cred in toate aceste vorbe. Zambesc cu drag multora care la vremea lor ma jigneau si ma faceau s-a nu m-a simt in apele mele, cei pe care ii uram atat de mult incat imi doream s-a pocnesc din degete si s-a dispara din fata ochiilor mei. Trec de la o stare la alta atat de usor incat uneori stau cu ochii atintiti in tavan si m-a gandesc daca e o chestiune de moment sau chiar asta simt, ma trec fiori cand ma gandesc cat de mult va iubeam, pe toti, acum nu cred ca mai am o farama de iubire pentru voi, sunt atat de goala pe dinauntru ca o cutie de inghetata consumata in toiul verii cu mare pofta. Sar putea ca , candva sa regret tot ce zic, defapt daca stau bine sa cuget deja regret ce uneori ziceam pentur ca eram prea insistenta si prea sacaietoare, uneori ma enervez pe mine insumi cu comportamentul meu iesit din comun.

Postul asta l-am facut pentru ca asa am simtit si pentru ca doua persoane din trecut azi mau facut sa ma gandesc la unele momente petrecute impreuna l-am scris in aproximativ 2 minute si asa imi fug degetele pe tastatura ca nici macar nu le pot stapanii . Astazi blogul meu face un anisor, si nu-mi vine sa cred cum a trecut timpul, LA MULTI MULTI ANI!

Un gând despre “Totul o sa isi revina la normal candva, zicea acel cineva!

  1. Ce sa zic? Chestiile astea ni se intampla la toti la un moment dat…

    Si la multi ani blogului tau, daca nu era el nici blogu meu nu exista .

Lasă un răspuns

