Reactie neasteptata…

Am mai vorbit la mine pe blog despre putinii mei prieteni, insa observ ca acum sunt mai multi la numar unii pleca iar altii apar cand nu te astepti. Azi am ramas uimita la reactia pe care a avut-o un om de la care ma asteptam cel mai putin sa fie incantat ca sunt si eu fericita si implinita. Cam toti prietenii mei au reactionat destul de aiurea si neplacut la noua mea relatie, nu prea inteleg de ce se comporta asa, insa acel cineva care azi mi-a spus uitanduse fix la mine „Ma bucur pentru tine pentru  ca acum il poti uita pe fostul si multe lunii inainte s-a fiti impreuna! ” , am fost atat de impresionata de putinele lui cuvinte si ma asteptam cel mai putin de la el, ma astept la mai mult din partea prietenilor mei mai vechii s-au de la ce-i care pretind a-mi fi prieteni. Nam amestecat niciodata prietenia cu dragostea iar daca un/o prietena/prieten se indragosteste ii sunt alaturi si ma bucur pentru fericirea lui, nu ii dau un picior in fund de la linia de start, din contra ii dau un impul bun pentru a pleca cu sufletul impacat si cu prietenia noastra intacta. Nu ii inteleg pe ce-i care se baga in relatiile prietenilor pretinzand ca daca ii cunosct de mai mult timp decat persoana iubita au dreptul, nu-i deloc asa , nu ai de ce s-a te bagi in viata cuiva chiar daca suntem prieteni din clasa a II-a s-au de cand erati la gradinita. N-am facut niciodata asta si intodeauna incerc s-a ma feresc de chestiile de genu, ma bucur pentru ce-i dragi mie si le sunt alaturi chiar daca uneori ma enerveaza sau sunt egoisti, nu ma arat prietena doar la bine si nici nu le vorbesc urat in public doar pentru ca asa imi arde mie s-au ca am stare de spirit mai proasta. Toti prieteni mei imi ajung sa ii numar acum pe degetele de la amandoua maini si constat ca tot mai multa lume imi este alaturi si sunt foarte mandra de asta.

Lasă un răspuns

