Lipsesc o vreme

Bai frate de cand nu am mai postat ceva, si imi cer mii de scuze insa ma explic prin faptul ca am foarte mult de invatat si chiar nu am timp de scris sau de facut posturi legate de viata; am de facut portofolii de dat lucrari si de invatat o gramada. Trag tare sa imi mai ridic mediile atat cat mai pot, acum pe 100 de metri si incet reusesc, chiar daca ieri am avut o gramada de nervi pe profu de istorie acum asta e, e vina mea. Am inceput sa filmez pe un canal pe youtube  http://www.youtube.com/user/addy706 o sa ma gasiti si acolo de acum in colo  si incerc sa fac o treaba cat mai buna🙂 ne auzim in cateva zile :*

Un gând despre “Lipsesc o vreme

Lasă un răspuns

