Uneori asa ma enervez incat imi sta ceasu’

Ma simt atat de goala pe dinauntru incat imi vine sa cred ca tot ce am in inima e aer, ma simt ca si cum o parte din mine a plecat, sau am uitato aseara in fata portii fara sa imi dau seama. Nam crezut vreodata ca o sa ma simt asa straina de voi toti, de toti prieteni mei de care uneori ma simt mai apropiata decat de ai mei, simt cum usor usor ne rupem si fiecare o sa fie pe treaba lui, nu pot sa imi explic de ce. O cearta intre mine si el a izbugnit zic eu din cauza mea, pentru ca mam saturat ca de o luna in coace sa tot fiarba in mine ganduri sadice sau mai putin interesante, nu mi-am mai spus punctul de vedere din clasa a II-a (aici glumesc) ,e faze incat imi sta ceasu, mi se opreste gandirea si imi apare pe fata un screensaver pe care scrie:  Loading… ; si tot astepti si nimic, abea daca adorm imi revin. Nu sunt multumita deloc de mine, si doare…

2 gânduri despre “Uneori asa ma enervez incat imi sta ceasu’

  1. sti nu esti singura care ai impresia ca fiecare o ia pe calea lui si ramai singura …
    mie mi se intampla ft des…

Lasă un răspuns

