Viata mea e uitata de toti!

Imi era atat de dor de noi incat imi venea sa urlu de fericire, imi vedea sa opresc lumea pe strada sa o intreb cat de bine ne sta impreuna sau daca se vede ca ne iubim. Pe jos vedeam doar nuca de cocos (era doar burnita de pe copaci care mie imi parea a fii nuca de cocos) ma sarutai si imi zambeai de parca nu ne-am fi vazut de foarte mult timp, inima imi sta in loc de fiecare data cand te vad iar frisoanele care ma cuprind imi suna a gripa insa dragostea nare nici o legatura cu gripa. Toata povestea care ruleaza in capul meu e legata de tine, de un telefon primit din intamplare, de o intalnire neasteptata si de un sarut simplu pe obraz. Fiecare om e liber sa creada ce vrea insa faputul ca ai aparut in viata mea ma face sa ma simt in extaz si sa strig : „Sunt Fericita „‘ ; si asta cred din tot sufletul. Inima imi sta acolo in gat si nu vrea sa mai coboare, ma opreste sa respir iar de fiecare data cand iti simt mana pe corpul meu ma simt cea mai implinita ma simt iubita si spun eu coplesita de prea mari emotii. Tind sa cred ca unele iubiri nu mor niciodata, traiesc acolo undeva in adancul sufletului tau iar cand el/ea apare infoloreste dinou si te face sa te simt exact cum iti doresti.

Testul asta a inceput de la primele 7 cuvinte de la inceputul postului, nau nici o legatura cu viata mea, e doar o aberatie care as vrea defapt sa fie adevarata, dar viata nu imi permite sa fiu fericita.

4 gânduri despre “Viata mea e uitata de toti!

  1. fiecare avem momente in viata cand ne merge mai prost…dar momentele acelea nu sunt degeaba fara nici un rost…din momentele alea ne calim si invatam ca data viitoare sa nu mai gresim…si nu mi place cum gandesti ca nu esti fericita…gandeste te la lucruri frumoase ,gandeste te cat esti de minunata…>:D< gandeste te cate persoane in jurul tau sunt fericite ca exisiti si te plac pt ceea ce esti nu pt ceea ce ai …

Lasă un răspuns

