Inca o experienta de neuitat!

Si am fost plecati ieri, intr-un frig de nedescris si intr-un loc unde am fost a doua oara adica la Batos, daca nu stiati sunt intr-o trupa de teatru pe nume „Iris” din Breaza cu care

umblam la diferite concursuri sau Baluri. Ieri a fost ultima aparitie a piesei actuale de teatru care am mai jucato de 2 ori deci prin concluzie eram deja obositi sa jucam aceiasi sceneta. Am indurat un frig de nedescris , am stat cam 45 de minute la -5 grade Celsius intr-o biserica Saseasca din comuna respectiva unde am auzit o slujba care nu semana ca o slujba inca chiar daca era asa frig am fost foarte incantat de tot ce era acolo, biserica fiind construita din 1300 daca tin bine minte era foarte veche si parca acolo timpul sa orpit din loc, nu imi puteam lua ochii de la bancile mancate de carii si de tot ce era vechi . Sincer inafara faptului ca a fost frig mi-a placut, sceneta ca de obicei la Batos ne-a iesit perfect, si ne-am si „zbenguit ” un pic sa ne mai revenim din amorteala.

Si sa nu uit , La multi ani Keby (adica blogului ei) !

4 gânduri despre “Inca o experienta de neuitat!

Lasă un răspuns

