Vis…

Bun, nam mai scris de ceva vreme si imi pare rau, insa sincer mie plin capu’ de o gramada de lucruri iar netu’ nu e si el activ in viata mea actuala. Am sa incerc dinou sa scriu des si sa fac treaba asta tot mai bine.

Insa acum as vrea sa va povestesc despre ce am patit eu azi, pe la ora 1 dupa ora de bio ma suna mama care ma intreaba la cat ajung acasa, parea ceva foarte suspect, cand o intreb de ce ma sunat zice : ” Am uitat” ; si inchide, sincer mam panicat, intr-un final am ajuns acasa cu urechile degerate de la vantul patrunzitor care iti ingheata oasele. Si intru linistita in bucatarie si o intreb pe mama care era problema dar la care ea spune ” Avem un catel!” , nici nu o las sa termine ca imi las geanta de pe umar si imi scot castiele din urechi ca ma atintesc spre  usa sa merg in cautarea fericirii, pentru ca de foarte mult timp imi doresc un catel. E mic are in jur de 4 saptamani e alb cu cateva pete, e de rasa pitica, habar nam daca e ceva rasa pura doar stiu ca mama ei e mica gen pechinez si e foarte frumoasa. Mam gandit sa ii pun numele Tasha insa nu is chiar multumita de el, mai astept cateva zile, e o minune sa primesc catelul asta acum si ma simt foarte fericita.

Si cam asa mi se mai implinste un vis… 

9 gânduri despre “Vis…

  1. AM VAZUT O PE TASHA … ii ft ft scumpa …
    ( adi asa ca nimeni din grup inca nu o vazut o face to face? :)):)) )
    SI + mam si jucat cu ea ):))))

Lasă un răspuns

