Inaltimea poate fi o problema?

Venind acasa de la scoala, cu muzica in urechi si cu gandul plecat ma uitam cam la toate fetele pe care le intalneam ( in cea mai mare parte sunt fete cunoscute) , observam ca am o inaltime destul de mare, adica 1.70 m , eu nu o consider imensa sau exagerata insa constat ca altii da. Sunt destule dezavantaje cand esti asa de inalta ca mine iar ma jos o sa scriu careva avantaje si dezavantaje.

De ce eu sunt asa de „inalta”, scriu in ghilimele pentru ca nu mi se pare o inaltime foarte mare, scuze ca ma repet, insa ai mei sunt mici , mama 1.60 m si tata 1.70 m ; iar eu nu

pricep cu cine seaman. Mie sincer imi place inaltimea mea si imi place ca nu e nici prea prea dar nici foarte foarte, mi-as mai dorii sa mai cresc insa asta nu cred ca se mai poate, din pacate. Cand eram mai mica am facut in jur de 3 ani de baschet si asta ,cred eu, ma ajutat sa ma dezvolt si sa cresc in inaltime, mi-a placut atat de mult si imi pare rau ca am abandonat.Iata cateva avantaje :

1. Vezi in multime si nu e nevoie sa te ridici pe varfuri;

2. Nu e nevoie sa te ridici pe varfuri sa iti saruti iubitul;

3. Poti ajunge sa scrii sus la tabla;

4. Nu e nevoie sa porti tocuri imense sa pari mai inalta;

5. Picioarele tale nu arata ca doi butuci;

Iar acum cateva dezavantaje (o sa le scriu pe ale mele):

1. Port o marime mare la papuci , adica 40;

2. Nu intodeauna imi gasesc blugi pe marimea mea, pentru ca sunt inalta si slaba;

3. Nu pot trece neobervata;

4. Mai gasesc si baieti draguti mai mici decat mine la inaltime;

5. Mai conduc colegii in sala de sport la alergat, pentru ca sunt a doua la inaltime;

6. Nu pot sa port tocuri mai mari de 11 cm, ca as arata de parca am crescut in ploaie;

7. Din cauza inaltimi ma dor oasele .

Deci prin concluzie fetelor care sunteti mici de inaltime fiti multumite de voi :*

5 gânduri despre “Inaltimea poate fi o problema?

  1. mie mi se pare ca ii in regula la cat esti de inalta🙂
    ii tare cand esti un pic mai inalt …vezi tot ce trebuie :))
    picioare de butuci suna tareee :)):))

Lasă un răspuns

