Copia n-are valoare!

Realmente am o problema, urasc ca cineva sa se imbrace ca si mine, indiferent ca e cea mai buna prietena a meau sau nu, urasc ca cineva sa isi ia haine ca mine iar apoi sa zica „Si tu ai diastia? am si eu la fel” ; hai nu serios.

Deja am o problema cu toata chestii asta, ma enerveaza la culme oamenii astia care te intreaba „De unde ti-ai luat pantalonii? Cu cat? Mai sunt? ca si eu vreau” . Oamenii astia mi se par lipsiti de caracter si de inspiratie, da ia-ti frate ce pantaloni vrei tu si nu mai poftii la altii. Eu stiu ca in biblie scrie sa nu ne dorim ceea ce au altii, pentru ca e pacat, dar n-ai cum sa le explici lor ca sunt prea incuiati la mine sa se destepte bagandu-i tu in cap 5 cuvinte care pentru ei sunt = cu zero.

Eu ma chinui si caut tot felu de haine sau accesorii si le asortez cum pot, iar peste 2 zile vad pe cineva ca ma intreaba „De unde le-ai cumparat? ca si eu vreau” ; cata falsitate in toata treaba asta sau a doua intrebare care ma scoate din pepeni e „Cu ce te imbraci sambata? sa stiu cu ce sa ma imbrac si eu” ; da suntem gemene si eu inca nu am realizat.

Hai ca deja imi dau seama ca urasc oamenii acestia si sunt niste copii naspa care ma inconjoara.

4 gânduri despre “Copia n-are valoare!

  1. cred si eu ca mai ales cum tie iti place tot ce este legat de fashion este najpa cand cineva te copiaza….
    dar bravo esti unica …>:d<

  2. 🙂 ma distreaza blogul tau🙂 e chiar dragut. Imi amintesc de cand eram si eu adolescenta. Si pe atunci erau chestii de genu de unde ti-ai luat alea si alea. Mie imi facea mama in mare parte hainele, asa ca nu prea aveam probleme. Sincer acuma cand imi amintesc vad cu totul altfel lucrurile. Era un fel de nevoie de a corespunde, de a fi acceptata. Asa ca nu o lua chiar asa in nume de rau. Se pot scrie multe despre asta🙂

Lasă un răspuns

