Telefoaneeeee…

 

Hai să abordăm încă o problemă.

1. Vorbitul prea tare la telefon în pubilic.

2. Nume pe care le-ai în telefonul altora.

Să începem cu numărul 1 adică vorbitul agrsiv de tare la telefon, eu cred că sigur vi să întâmplat să aşteptaţi pe cineva de la şcoală sau mai ştiu eu de unde şi să treacă pe lângă voi un tip/tipă urland excesiv de tare la telefon de parcă ar vorbi cu bunicasa, nici nu pot şi sincer nu vreau să îmi imaginez de ce  urlă aşa pentru că nu poţi să zici că vorbeşte la telefon, pur şi simplu ai impresia că se ceartă cu cineva, sau poate fac chiar asta? Încă nu şi-au dat seamă că vorbesc la un telefon destul de performant încât nu e nevoie să strigi pentr că nu vorbeşti la fix, e telefon fără fir, nu ţi-ai dat seamă că nu ai în buzunar o baterie de maşină să îţi dea curnet pentru telefonul tău care crezi matale că e fix?

Iar a două problemă e cea cu numele pe care îl poţi avea în telefonul unui prieten, că nu ai de unde să ştii treabă asta ; până la urmă nu îl suni când eşti lângă el să vezi ce nume ţi-a dat. Poţi avea tot felu de porecle urâte sau funny însă nu de puţine ori mi să întâmplat să mă caut în agendă unui telefonului apartinan unui prieten şi să dau peste tot felul de nume pocite sau la care sincer eu nu mă aşteptăm. Sunt foarte curioasă cum mă au ceilalati în agendă sau ce nume aiurea mai am fără să ştiu, pentur că sunt sigură că am tot felul de porecle de care încă nu am aflat.

4 gânduri despre “Telefoaneeeee…

  1. la mine esti addy :)):)))
    si chiar ii ciudat cand vezi oamneii pur si simplu tipand la telefon😐 cica povestesc :))
    pierd semnalu = tipa :))

Lasă un răspuns

