Bilant de moment

Uneori stau si fac un bilant, legat de viata mea, cam cea am realizat. Si pot intocmii o lista cu putinele chestii cu care ma laud, am un blog de care sunt foarte multumita si am evoluat de mult de la stadiu cu scrisu aiurea de ce am facut eu la scoala sau prostii neinteresante, am un cananl de YT cu care ma mandresc si am acumulat 2,323 de vizualizari intr-o luna, am cativa prieteni cu care sunt foarte apropiata si laudele pot continua. Bun, in viata mea nu am avut foarte multe esecuri iar cand le-am avut am trecut cu fruntea sus si mi-am zis „Putea fi mai rau” ; inca regret unele sentimente sau unele amintiri dar tind sa cred ca, cu timpul o sa mi se stearga de pe cd’ul aflat in capusorul meu.

Fiecare frustrare mi-o acopar cu un gand bun si cu o lauda de sine, chiar daca stiu ca lauda de sine nu miroase’a bine, sa zicem ca sunt doar texte de batrani, fiecare cu parerea si opinia lui. Toate momentele mele aiurea traite cu o anumita persoana nu ma fac sa o urasc , ma fac doar sa imi spun „Asa e viata, are si zahar dar si sare”, traiesc prin cuvintele astea si ma gandesc de fiecare daca cum sa fac sa apara binele in viata mea. Am o gramada de momente in care imi vine sa las armele jos si sa urlu de durere , dar nu conteaza, totul e trecator.

Un gând despre “Bilant de moment

Lasă un răspuns

