Trecut…

Azi, 23 februarie o data oare care, am realizat ca inca traiesc in trecut. Nu ma pot dezlega de el iar fiecare traire a mea e legata de cea fost, de tot ce am trait candva. Toate furnicaturile in talpi si zambetele aruncat  mau facut sa imi dau seama ca nu te-am uitat, traiesc acolo in trecut si parca nu pot pleca.

Clipa in care te-am zarit venind nu pot sa mi-o sterg din cap, era locul ala banal pentru unii dar pentru „noi” candva a fost special, vara aia care credeam ca n-o s-a se termine candva, insa in mai putin de o luna totul urma sa se sfarseasca. Imi treaiesc toate amintirile si le las sa imi ruleze in fata ochiilor ca pe o scena de teatru unde scenaristul sunt eu. Plang cu lacrimi  pline de durere pentru ca nu vreau sa plec, vreau sa ma leg de piciorul tau si sa strig ca o nebuna ca nu o sa te las vreodata.Zambesc asa frumos dar am in suflet o sabie infipta de cand am ajuns la concluzia ca nu avem nimic de realizat impreuna, asta era doar ce crezi tu, nu mam lecuit si no sa imi treaca toate iluzile mele de copila rasfatata . Ar trebui sa te urasc, insa nu o fac si nu sunt asa de egoista, imi doresc doar sa fi fericit si implinit, daca cu mine nu se putea. Insa acum, zic eu ca ar fi momnetul sa imi deschid ochii mari si sa realizez ca in jurul meu sunt multe persoane care imi sunt alaturi si mai frumos e ca stiu ca cineva chiar ma vade ca fiind frumoasa asa cum mi-o spuneai si tu candva.Toate gandurile aiurea sa dispara….

6 gânduri despre “Trecut…

  1. Cred ca cea mai mare greseala pe care o poate face omul este aceea de a se ancora in trecut , sa se hraneasca cu amintiri si cu durere. Vor exista mereu sentimente , ele vor intra in viata ta fara sa iti ceara voie , deci poti sa te indragostesti din nou , de o alta persoana , una care merita sau nu🙂 important este sa traiesti , sa razi , sa te bucuri pentru ca atunci cand vei ajunge la o varsta ,sa ai de ce sa iti aduce aminte cu placere ….si nu ma refer la batistele pe care le-ai umplut cu lacrimi si oamenii pe care i-ai ranit

  2. ZEPELINU :)):))spune un NU DE DATA ASTA hotarat si nici nu mai da importanta … analizeaza gandurile si cand vine unu care te chinuie articuleaza l :))

Lasă un răspuns

