1Martie la romani

Sa va explic cam cum arata 1 Martie din privinta mea in 2011, e destul de ciudat. E foarte frig, inchipuitiva ca zilele astea am purtat geaca de semi-primavara iar azi am cotrobait prin sifonier dupa palton, n-am renuntat la cizmele de primvara asta e bine. Azi trebuia sa ne bucuram de primvara, inafara faptului ca la fiecare colt de strada vedeai un/o domn/doamna de culoare cu o masa plina cu martisoare altfel nu iti puteai da seama ca e 1 Martie. Am primit doar un martisor si un brelog, si imi dau seama ca in anii trecuti veneam de la scoala cu minim 7 martisoare primite, acum vad ca e criza.

E asa de plictisitor, abea meam pus martisorul in piept, e exact cel de anu trecut, adica un snur rosu si alb mai gros, sincer e singurul care imi place. Am cumparat mamei un martisor din multimile pe care le aveau pe masa, care defapt era mai mult o adunatura de plasticuri, dar na, gestul conteaza. Lumea se schimba, nici macar nu stiu ce mai inseamna 1 martie…

Lasă un răspuns

