Cum iti pierzi prietenii !

Sa va dau cateva exemple de asa NU , mai exact cum am fost lasata balta de cateva ori. Urasca sa fiu cautata din ora in ora si sa stau le povesti la telefon, uneori fara rost, pana ajung la propozitia ridicola „Mai zi ceva” , acela e momentul in care zic , STOP.

Si uite asa ma plictisesc de oameni si asa se plictisesc si ei de mine, dupa o continua peroada de vorbit la telefon fara rost, doar pentru ca e pa trend sa vorbesti la telefon devin irascibila vis-a-vis de persoana respectiva, incep sa strig si sa nu-mi pese. Asa se intampla de fiecare data cu fiecare persoana, singura persoana de care nu m-am plictisit sa vorbesc la telefon e mama, doar pentru ca cu ea convorbirea nu dureaza mai mult de 5 minute si uneroi mie dor sa plec undeva doar pentru a sta cu ea de povesti la telefon. Dar sa revenim, uite asa automat nu mai raspund la telefon, imi uit telefonul in dulap sau prin geanta de nenumarate ori pentru ca m-am plictisit de el. Solutia ar fi sa se vorbeasca la telefon lucruri utile , chestii importante sau motive de bucurie, nu doar ca „Te-am sunat ca ma plictiseam si no! ”

Prietenele care le am sunt foarte putine, iar pe unele le consider amice foarte bune, dar nu le pot marturisi unele trairi pentru ca nu au habar in materie de sfaturi. Si uite asa se satura lumea de mine si imi da un picior in fund pentru ca sunt rea sau mai stiu eu ce parere isi fac despre mine.

Iar al doilea exemplu ar fi acela de a-mi face prietene noi, iar prietena/prietenele mea/mele repede se alatura noua fiind si ea/ele dintr-o data cele mai bune prietene. Urasc oamenii care fac asta iar acum vad ca am multe exemple de ASA NU , si imi pare sincer rau. Uite asa sunt eu data la o parte si imi dau seama ca am fost doar o cana de ceai sorbita pana la ultima picatura insa sigur no sa mai umple iar cana cu lichidul acela dulceag care e fierbinte iarna si vara rece. Azi am dedus toata treaba asta, dintr-un motiv sau altul nam fost salutate de lumea care zicea ca imi e alturi si am fost data la o parte pentru ca nu mai sunt deloc buna. Ok, PUNCT si de la capat…

5 gânduri despre “Cum iti pierzi prietenii !

  1. eu cred ca fiecare se deschide la cine simte …
    chiar daca nu imi este cel mai bun prieten poate simt sa i zic ce ma framanta…
    si urat din partea persoanelor care sustin o chestie placuta si ti dau incredere si pana la urma afli ca totul a fost fake si tu ai dat ce ai avut mai bun …

  2. Buna, tocmai am descoperit blogul tau, sper ca nu te superi ca ma bag si eu in seama pe aici, doar ca vroiam sa iti spun ca mi-a placut articolul, si eu unul am ajuns la propozitia aia ridicola cu iubita, iar cu prietenii si amicele mele vorbesc destul de mult fara sa ne plictisim, chiar daca asta inseamna sa purtam si discutii total idioate si lipsite de sens. Place blogul, sper ca treci si tu pe al meu, bafta!

  3. Buna Addy!Imi place foarte mult ceea ce ai scris aici…Iti urmaresc blogul si canalul de pe youtube cu f mare placere.Imi place ca esti sincera si vorbesti din inima si esti ..tu,fara sa te prefaci sau sa incerci sa multumesti gurile rele.
    Eu sunt de acord cu ce ai scris aici si sincer nu e nimic rau in faptul ca tu esti o fire mai rece sau uneori vrei sa fii singura..si eu sunt la fel si de multe ori „m-am ars” cu prietenii astia dar ce sa zic invatam din greseli si invatam sa dam importanta doar lucurilor cu adevarat importante pentru noi!

    As vrea sa te intreb ce zodie esti daca nu te superi:D
    Pupici si mult suuces in continuare:*
    Te astept si pe la mine:*

Lasă un răspuns

