„Ce-ai primit de 8 Martie?”

Asta a fost intrebarea pe care am primit-o de jdemii de ori azi, ok sa va zic cam ce am primit. Dar si ce am daruit, pentru ca asa e firesc sa acord mai multa atentie iubitei mele mame. Am primit o cioco buna de tot, si cateva flori de la prieteni, cunoscuti sau rude, incluziv TATA. Nici nu ma asteptam la mare treaba, din putinul lor mi-au oferit ce au crezut ei ca o sa ma faca fericita si sincer au reusit. Am daruit mamei flori ca asa se cuvine si un sincer La Multi Ani, ceea ce va doresc tuturor fetelor care mai umblati pe aici. Sa fiti iubire dragele mele…

Lasă un răspuns

