Ce dorinta as putea avea?

Intrebarea asta mi-am puso atunci cand rula melodia de la Proconsul-Numai una maxim in boxe fiind singura acasa, bun si ma intrebati care e dorinta?

Ok, imi doresc atat de mult ca macar pentru o saptamana sa traiesc in pielea unui barbat, cu toate gesturile lor mitocanesti si cu toata prostia care o au uneori in cap, as vrea sa vad cum au ei sentimente, dar sa fie un barbat casatorit de cel putin 3 ani si sa aiba o sotie dupa care sa intoarca toti capul pe strada. De multe ori ma intreb daca ei au sentimente si daca ei chiar cred in cele doua cuvinte magice „Te iubesc” , vreau sa simt pe pielea mea cam ce pot gandi ei si cam ce ganduri au cand ii suna iubita atunci cand sunt plecati la bere cu baieteii, sau cand zic cuvintele acea „Te pup” , le spun doar pentru ca asa sau obisnuit? Daca am sa prind pestisorul de aur cand merg la mare si mi-ar indeplini o dorinta (acum, va puteti da seama cam ce gandire de copil am), asta ar fii. Vreau sa vad ce reactie au cand altul se da la iubita lui, cand iti spune la telefon „Nu mai vorbi cu X ” , sa vad daca o zice doar din orgoliu sau din pura iubire si gelozie. Fiecare om se manifesta intr-un fel, iar eu tind sa cred ca barbatii sunt niste barbari si niste oameni fara suflet (bat campii, dar am sa imi revin), PROMIT !

Asa ca daca e cineva care ar vrea sa facem schimb de sex’e pentru o saptamana , sa ma caute pe fix.

Lasă un răspuns

