„Vocea de la radio”

De cate ori vi sa intamplat sa va „indragostit” de cineva inainte de al vedea face to face ? mie sicer mi sa intamplat de multe ori si sincer mai tarziu regret , dar asta e. Ti se intampla in viata sa vorbesti cu un om si sa te comporti cu el de parca la-i cunoaste de o viata, dar in totdeauna aparentele inseala si m-am convins singura de treaba asta. Am pus „botu’ ” de multe ori la linguselile unora, care mai apoi se adeveresc in a fi ne-adevarate . Iti doresti atat de mult sa ii auzi vodea pentru cateva minute, iar intr-o saptamana sa iti treaca toate iluzile si sperantele puse pentru voi. Si uite asa mai treci peste un „esec” si spui „Asta e” , viata merge inainte cu sau fara tine si imi dau seama ca cel mai bine e asa , cum ziceam „Sa ai o viata misto…” .

Sunt foarte racita, am sinuzita, cu dureri foarte mari de cap si cu stari de ameteala, probabil am sa mai revin peste acest subiect, insa acum doar atat am reusit sa scot din mine si sa bat pe tastatura.

3 gânduri despre “„Vocea de la radio”

  1. citind, mi-am amintit de adolescenţa mea: scriam foarte mult, cu băieţii în mod deosebit, nu-i cunoşteam şi-i iubeam foarte mult pentru cum scriau.şi pentru că eram sigură că omul o să mă dezamăgească, iar starea de bucurie pe care o simţeam ca îndrăgostită de cel ce scria voiam să dureze, (vezi şi Jocul de-a vacanţa al lui Mihai Sebastian!) nu mă întâlneam niciodată cu ei. am corespondat 7 ani cu un tip înainte de-a ne întâlni.
    pe de altă parte, chestia cu vocea este nespus de înşelătoare: cel mai masculin bărbat poate fi un pitic de 1.50, iar cea mai suavă voce o poate purta o doamnă supraponderală. (şi ştiu ce vorbesc pentru că sunt în domeniu)
    ca oameni, suntem foarte… emoţionali, ne ataşăm de tot ce ni se pare interesant pentru ca apoi să ne imaginăm şi alte calităţi la acele persoane; ele nici nu insinuează că ar fi minunate şi noi deja le-am dat credit.
    în fine, sunt multe de spus, dar nu vreau să mă lungesc mai mult decât postul tău…🙂

  2. in viata de cele mai multe ori
    dragostea adevarata si sincera
    nu este pretuita!!
    lucrurile de moment . .
    chestiile placute
    te fac doar sa fi satisfacut!!
    satisfacerea e de moment. .ne place
    dar bucuria e de durata!!
    mai bine bucuros decat satisfacut!!

    (insanatosire grabnica
    ti se simte lipsa la scoala🙂

  3. Sentimentele cele mai profunde n-au glas. . .

    Invata sa urmaresti privirile oamenilor!!

    zicea o vorba franceza (sti ca imi place franceza:)

Lasă un răspuns

