Nu am titlu !

Si ca sa mai fiu si eu fata buna, pentru ca aseara am fost fata rea, am sa imi cer scuze fata de Keby oficial , pentru ca am reactionat tare urat la tot, am ars ca o flacara de parca ar fi aruncat benzina pe mine. Asta sunt, imi pare rau, dar acum sigur nu mai am nimic de rezolvat.Parca am fost posedata, parca nu eram eu. Am sa ii iau si sfaturile in considerare, mai ales cele legate de bolg, ca pana la urma nu am nimic de pierdut daca ma perfectionez si eu putin, are dreptate. Imi cer mii de scuze si iertare, daca e nevoie, pentru tot. Poate, poate imi mai revin si eu cumva

Lasă un răspuns

