Sa plantam copacei!

Asta am facut noi azi timp de 2 ore jumatate,  am plantat puieti de frasin, stejar si alte cele impreuna cu cativa voluntari de la DAREGHIN TV si cu profesorii cordonatori, noi avem in scoala o Echipa Verde fiind scoala cu profile de Protectia Mediului, am facut voluntariat la Ocolul Silvic si ne-a facut mare placere.

Erau de plantat in jur de 0,7 ha insa nu am avut timpul necesar pentru a planta puieti pe toate suprafata data, dar tot este bine si singur o sa ne intoarcem. Am mai facut activitati de Ecologizare si anul acesta o sa incepm iar sa ne punem pe treaba. Inafara faptului ca ne-au vizitat 2-3  serpi a fost ok si ne-am miscat destul de repede in echide de cate 3 noi fiind un total de 35 de elevi.

Sincer, ma bucur tare mult pentru tot ce am facut si am multumit cu mare drag ca am fost primiti de ce-i de la Ocolul Silvic. Chestii de genu’ sa fie cat mai des , asa o sa fim siguri ca , copii nostri o sa fie sanatosi si o sa se bucure de o natura curata si impadurita.

Aici e o toata parcela care trebuia plantata iar eu eram foarte ingandurata ;

 

Asta e doar o parte din grup.

 

Un gând despre “Sa plantam copacei!

Lasă un răspuns

