Fotbal pentru fete!

Pentru ca planuiam de mult timp sa ajung la un meci de fotbal, uite ca am ajuns intr-un tarziu. Mai exact ieri, la Tg Mures unde a avut loc partida FCM Tg. Mures – Gloria Bistrita 2-0 si sincer am fost foarte multumita de ce am vazut. Doua goluri meritate care sincer m-au inpresionat si de care sunt mandra ca le-am vazut de aproape. Am stat undeva in dreapa galeriei si sincer erau atat de galagiosi incat ma captivau, nu ma puteam concentra deloc la ce se intampla la meci.

Daca voi nu stiati eu sunt o impatimita a fotbalului si am corupt-o si pe  Keby sa ne insoteasca, mai ales ca Doamnele si Domnisoarele aveau intrarea gratuita, totusi cum sa ratam noi asa ceva. Mi-am vazut si un prieten drag de care sincer imi era foarte dor si vroiam tot mai mult sa il vad iar. Eram undeva in spatele celui care filma pentru TV si mi-a facut si mie cateva cadre in care eram destul de concentrata, nu se pune faptul ca ma uitam in zare. Meciul a fost bun, se putea si mai bine, insa sa speram ca data viitoare o sa castigam cu mai multe goluri, nu doar cu 2, puteam da mult mai multe.

Sincera sa fiu am fost uimita de cate fete au fost pe stadion si mai ales de cate fete erau in galerie, n-au lipsit nici injuraturile de care ma asteptam si huiduielile, insa asta e , asa e la fotbal.

Lasă un răspuns

