Bataie de strada!

Din ce in ce cred ca sunt tot mai ciudata si scot pe gura lucruri de care nu credeam ca sunt in stare.Daca nu vam povestit ca eu am avut acum 2 ani un accident de masina destul de grav, defapt tin minte ca vam povestit dar am mintea scurta si ochii mici si nu gasesc postarea respectiva. Deci cum spuneam, am avut un accident destul de grav de masina , unde EU am ramas cu o cicatrice in frunte , ceva in genu literei L.

Si acum o sa ma intrebati ce legatura are acest post cu banala mea cicatrice din frunte, poi sa va povestesc cam cum sperii eu lumea cu acel defect vizibil care iti sare in ochii daca imi privesti fruntea.

Cam toata lumea care descopera acea mica cicatrice pune intrebarea:

-Da tu ce mama naibi ai patit in frunte?

Iar eu plina de uimire si entuziasm raspund foarte rapid:

-Iam dat uneia un cap in gura! pe un ton foarte serios.

Cam asa am patit si cand am fost mai demult sa ma tund la o frizerita pe care nu o cunosteam si care imi tundea linistita bretonul si exclama:

-Ai avut o copilarie agitata!

-Poate am avut prietene barfitoare.

Ea plina de uimire, continua sa tunda si intreaba:

-Dar totusi, ce ai patit?

-I-am dat uneia un cap in gura! foarte serioasa;

Sta ea ce sta, se apuca iar sa ciufuleasca o suvita, si spune:

-Serios?

-DA!

O bufneste rasul si se uita fix la mine, reactia mea fiind:

-Am eu fata de batausa?

3 gânduri despre “Bataie de strada!

  1. asa mai scot si eu cate o perla
    cand sunt intrebat
    ca ce am patit la buza :))

    (poate eu am fost cel carui
    iai dat un cap in gura! )

Lasă un răspuns

