Frica de Belly dance!

Ora 10:43, m-am trezit de fix 23 de minute si luam masa ca o familie fericita, afara batea vantu atat de tare incat te dadea jos de pe picioare. Stand in capatul mesei vedeam fix pe geamul de la usa cum copaci de pe strada se indoiesc ca intr-un belly dance, eram atat de captivata , cum sunt eu de obicei cand vad furtuna sau cand vad cum copacii danseaza belly dance, sunt captata si uit de tot, ma curpinde o frica si ma face sa cred ca in 10 minute e aici 2012. Mama fiind ajunsa din oras exact de atea minute de cate eram si eu trezita ma intreaba :

-Ai scos covoarele?

-Daaaaaaa….

-Ai asipirat?

-Daaaaa…. , cu ochii in continuu privind pe gemul usii;

-De mult esti trezita?

-Daaaaa….

La care tata pe un ton serios si destul de infricosator, spune:

-Fata, esti bolnava daca ai facut atatea!

-Ma-ti intrebat ceva? Eu merg in casa sa dorm, ca me frica!

Cam asa reactionez de fiecare data cand vad furtuna, ma bag de multe ori sub plapuma , imi pun mainile pe urechii si stau si ma gandesc cum vine sfarsitul. Chesti asta din pacate ma marcat atunci cand in vara lu’ 2007 faceam tai-tai acoperisului casei mele .

6 gânduri despre “Frica de Belly dance!

Lasă un răspuns

