Cand ti-se urca bloggeritu’ la cap!

In momentu acela, unii cred ca sunt atat de plini de ei incat gafeaza, nu am un exemplu concret, insa din cate am citit pe la unii sau altii mi-am dat seama ca acela e momentul in care trebuie sa pui, STOP ; si sa realizezi ca defapt ai o iluzie uriasa in cap si trebuie cat mai devreme sa dispara.

Eu cum sunt inca in crestere si cum inca nici eu nu sunt coapta , toatal;  inca invat dar din fericire nu am ajuns in punctul acela, Doamne mersi! Nu m-am dat mare bloggerita , s-a ma bag aiurea in seama la alte bloggerite mai experimentate si sa scriu comentarii doar poate , poate ma sesizeaza si pe mine cineva.

Ma chinui cum pot sa cresc in ochii tuturor si sa las o impresie buna de fiecare data -dar nu intodeauna imi si iese- ma chinui, oricum. Stau in banca mea frumusel, imi vad de viata mea, probabil am sa particip si eu la unele evenimente organizate de bloggeri mai renumiti, daca am sa fiu invitata.

Lasă un răspuns

