FCM Tg Mures – Victoria Branesti 4-0

Azi pentru ca a fost vremea nu’ma bună , am fost iar la meci, FCM Tg Mures – Victoria Branesti. Sincera sa fiu m-am simtit atat de bine ca intr-o zi de vară şi stateam lejer in tricou de parca afara erau 20 de grade. Si dupa cum ştiţi sau dacă nu ştiaţi, fetele si domnişoarele au intrarea liberă, aşa ca au fost fete in număr foarte mare. Din pacate am stat in fata unor fete care sincera sa fiu ma uimeau dupa al doilea cuvant scos pe gură.Zic ma uimeau , pentru ca daca pana la urma nu stii ce zici, mai bine taci! Dupa primele 10 minute , mingea ajunge in poarta dar fiind ofsaid , golul este anulat, asta iti poti da seama doar daca ai putin habar de fotbal, si ce se gandeste una dintre ele care avea un nume de caţel, sa strige dupa albitrul secund :

-Mă fraiere, tu nu ştii fotbal , n-ai văzut ca era gol? si rade fara sens.

Daca din greseală o auzea un gardian, , ii venea sa fluiere cand vedea ce amenda primea cadou asa de Paştii. A doua faza la care am ras punandu-mi mana la gura ca sa nu zica lumea ca sunt nebuna a fost urmatoare:  FCM ataca la poarta vis-a-vis de noi, deci in fata noastra atacau ce-i de la FCVB ; si cand ce-i de la Branesti se apropiau de poarta ea striga :

-Hai ma , da-ne gol!

Dar reactii pritenului ei a fost una de milioane.

-Taci tu naibii, ca ma faci de ras.

Mam distrat copios, inafara faptului ca m-am uitat urat la ea cand imi lovea scaunu cu piciorul, insa sa potolit. Echipa noastra (FCM) sa impus cu 4-0 si ma bucur enorm, insfarsit suntem departe de retrogradare.

Un gând despre “FCM Tg Mures – Victoria Branesti 4-0

Lasă un răspuns

