Trecut = Prezent

Ma intorc de fiecare data in trecut, vorbesc de trecut ca si cum ar fii prezentul meu, nu pot s-a imi imaginez de ce, defapt nici nu vreau, mie foarte bine aşa şi nici nu vreau s-a schimb ceva din viata mea anterioara,  dacă schimbam ceva, probabil acum nu tastam aici ca nebuna auzind-o pe mama cum striga ” Tu copila, eu nu-ti iau alta tastatura daca o distrugi pe asta!” .

Cand mie rau si am nevoie de energie, m-a intor in trecutul meu, mai exact , ma intorc la persoanele care mi-au conturat trecutul , la toti ce-i care candva m-a faceau fericita si probabil si acum ma fac sa ma simt la fel. Imi iau energia din ei, respir prin ei, gandesc prin ei, sunt parte din mine (nu vreau sa exagerez chiar deloc) . Fac toate astea pentru ca asa imi e bine, asa ma simt eu si implinita 75 % , tind sa cred, sper sa fie chiar asa. Uneori ma cunosc atat de putin si nu cred nimic din ce spun, pana nu imi arat mie cum e bine, si cum nu. Trecut = prezent , pentru mine, AMIN.

Am decis sa postez mai rar dar mai bne, zic eu , sper sa imi si iasa. Vreau sa va urez la toti,un Paste fericit si implinit, plin de bucurii si de lumina. Sa fiti fericiti…

3 gânduri despre “Trecut = Prezent

  1. Mi-au placut mereu observatiile menite sa ma ajute sa evoluez, asa ca fac acelasi lucru si sper sa fie primit la fel: ‘ar fi’ si ‘ma faceau’ (asta sigur a fost o scapare).

  2. viata trebuie traita privind in viitor
    dar poate fi inteleasa doar privind in trecut

    un principiu deal meu
    (sper sa ma numar si eu printre cei ce tiam conturat trecutul
    dar doar clipele frumoase sper asa sa fie :d )

Lasă un răspuns

