So cheres mo?

Pentru ca am introdus categoria „Razi cu mine, sau de mine ” , am sa scriu o parte din frazele/dialogurile care m-au socat in ultima saptamana .

I „Plimbandu-ma” prin Kaufland , cautand vesnica zaharina cu fata la raft cautam cu ochii o cutie mica si alba pe care scrie „Sugar” , dupa cum mi-a expicat mama cam 5 minute inainte; aud un urlet care ma face mica , mica de tot :

-(habar nam cum se scrie corect)

Eu uimita pun mana in dreptul inimii si imi scuip in san . La care omul de culoare zice:

-Te-am speriat pirandă? zambindu-mi.

Am crezut ca mi se face glicemia 200 si ca tot ce am mancat timp de 2 saptamani o sa se afiseze pe jos aratandu-i, eu, cu degetul ce inseamna mancare facuta de mama.

II  Find plecata ieri la bunici pentru ca decapitam un miel, stateam si priveam la el saracu’, cum se scurgea de sange.Tata ii spune bunicii:

-Cam slabi miei ai avut anu’ ăsta!

Reactia mea fiind:

-Du’i la sala Matusă, să se facă mai bengoşi!

Bunicamea uitanduse cu ochii ca doua cepe rosii la mine zice:

– Ce tu copila? la ce sala?

– La sala de forta!

– Pentru forta le-am dat concentrate!

Tata :

– Le-ai dat concentrate să tragă la caruţă?

Lasă un răspuns

