Analiza despre viata

Uneori stau si observ cum analizez oamenii, trag concluzii si fac analize despre viata lor, sincera sa fiu nici eu nu stiu la ce imi folosesc toate astea, la starea mea de sprit ar zice unii, sa ii credem? hai sa o facem? Stau si ma uit in tavan si imi imaginez cum oamenii se prezinta in fata mea ca pe o scena de teatru, isi arata viata ca intr-o piesa de teatru si fac toate astea doar pentru mine. Mi-ar place sa fiu critic, as fi de nota 10 ba chiar 20 zic eu, imi place si ma si dezvolt in categoria asta de oameni, critic.

Alte ori am stat si am analizat si pe hartie, si nu realizam ce faceam , doar dupa cateva ore am realizat ca am devenit un critic, unul aspru si rau care nu iarta nimic. Fiecare prieten mi’l critic si il modelez dupa bunul plac, stiu ca nu-i bine ce fac dar asa e , asa sunt si nam cum sa fiu altfel. Schita aia o mai am , as putea sa ii fac si o poza, sa vedeti ca nu sunt nebuna degeaba, am si fapte care dovedesc asta.

Fac analize ca la Limba Romana in a VIII-a , cu predicat, subiect si toata familia, imi dau seama ca prietenii mei nu sunt ce vreau, ii caut si ii gasesc ca niste oameni speciali care uneori ma dezamagesc complet, si imi pare rau asta, sincer. Fac fiecare analiză dupa bunul plac, daca as face asta cu anonimat despre un prieten o sa vedeti ciudatenia din mine cum iese ca un balaur cu sapte capete si te indeamna sa fii prieten cu mine pentru a fii criticat….

PS : apreciez ca ai asteptat sa vezi postarea:* nu te simtii.

6 gânduri despre “Analiza despre viata

Lasă un răspuns

