Viata perfecta!

Mia venit asa un dor sa scriu si o fac dupa atata vreme, asta doar din cautza lui  KoKo ,pentru ca adiniauri i-am citit blogul (rusine sa imi fie ca nu o fac mai des) , si ma gandeam ca v-am cam abandonat si ce ar fii sa scriu ceva util si frumos , zic eu. Ascultand noua melodie de la Rihanna – California king bed de care inca sunt coplesita si stau cu mainile in barba uitandu-ma pe geam la cer si avand melodia asta data la maxim.

Ma gandeam asa singurica, ca doar nu gandesc cu mai multe persoane, da ar fii tare sa pun pe altii sa gandeasca pentru mine; o doamne, nu ma pot concentra, sa revenim, cum ar putea arata viata mea perfecta, cu tot ce imi doresc.Asta dupa 30 de ani!

Poi cum? Uite asa!

M-as trezi in fiecare dimineata in cearceafuri albe avand langa mine barbatul pe care il iubesc , traind intr-o casa cu vedere la mare sau poate chiar pe plaja, adiind usor vantul si fluturand perdele de in de care sunt indragostita inca din copilarie. Sa stiu ca am langa mine omul pe care mi-l doresc si sa fiu multumita de tot , de viata, de oameni de job si de el, el cel care o sa ma faca fericita. Viata mea sa ia o turnura usora in spre bine si sa simt cum prin vene imi curge fericire. Sa am un job cochet si un statut de care sa fiu mandra, sa am modelele mele sau poate Agentia mea de Modeling, sa dau ordine si sa fiu ascultata. Casa sa imi fie vis, sa fie paradisul in care ma regasesc si in care imi place sa ma plimb de nebuna doar privind tablourile pictate de mine din tinerete, sa fiu ca intr-un muzeu fara nume si eu sa caut parti pro si contra acelui muzeu. Sa fie totul alb si pur, sa nu ma plang si sa fiu multumita de mine si de ce am putut realiza in urma. Barbatul visurilor mele, ca pana la urma toate avem asa ceva, inafara de alea care zic ” Pe mine nu ma intereseaza daca e frumos”, sa fie inalt si bine facut, si aici nu ma refer pachetele de muschii, sa fie galant si serios, copilaros dar in acelas timp si placut, sa ma faca sa simt femeia din mine,.

Viata asta mi-o doresc si vreau sa lupt pentru asta, sa cresc bine si sa ma dezvolt armonios atat fizic cat si psihic, pentru ca altfel nam sa pot sa realizez tot ce imi propun. Astea sunt vise, zic acum, dar sper ca peste 8 ani cel putin sa fie realitate.

5 gânduri despre “Viata perfecta!

  1. wow ce frumos, sper şi îţi doresc să ţi se îndeplinească toate visele.
    girl you are in love :X
    şi încă un lucru este frumos că nimeni nu ne poate fura dorinţele, visele.
    şi eu de multe ori ascult o piesă şi le dau frâu liber viselor, dorinţelor.
    am şi o intrebare: te vezi căsătorită peste 8 ani ?

  2. si peste 8 ani as vrea sa stau acolo la tine pe terasa privind marea, sa beau o cafeaua si sa fumez o tigara.
    ce zici? ma primesti?🙂

Lasă un răspuns

