Prietenie = 0

Incep acum un post mai personal doar pentru ca azi e duminica si imi permit. Sunt relaxata, odihnita si cu mintea goala dar cu toate acestea gandul imi zboara aiurea  nu pot face nimic pentru a-mi oprii gandurile.  Stau intr-o camera care are o aura de sauna si asta se datoreaza caldurii de afara, ma simt ca vara in iulie insa calendarul ma face sa ma trezesc la realitate. Si pentru ca pe blogul meu s-a vorbit de multe ori despre prietenie acum vreau dinou sa dezolt relatia aceea pe care o ai cu cei din jurul tau.

Am ajuns s-a constat ca in jurul meu prieteni sunt numarati, limitati sau mai stiu eu cum; si de ce zic asta? pentru ca sunt lasata balta, data la o parte sau catalogata ca fiind tot timpul monotona sau cu o stare de spirit nu prea buna. Acum ma refer la o singura persoana, stiu ca nu imi citeste blogul si nu cred ca o s-o faca doar de dragul postului acesta care ii este dedicat. Am observat ca sunt data pe orice asa zis priten care ii apare in cale, fiind el baiat sau fata , ma vinde pe doi lei marunti si pritenia noastra de patruani nu inseamna nimic. Asta am constatat aseara, aseara cand stateam linistita si asteptam. Vreau sa vorbesc concret despre subiect insa mie frica sa nu ranesc , s-a fac lumea sa se simta prost , nu am nevoie de asta. Doar ca acum dupa patru ani am rabufnit zic tot ce am pe suflt, tot ce ma doare si ma apasa de mai bine de un an , pentru ca alte ori cand eram intrebata „Ce face …?” raspundeam cu mare drag , iar acum cand sunt intrebata la fel , raspund rece si sec cu „Habar nam! ” ; si asta doare, te doare si te macina fara sa vrei, chiar daca uneori spuneam ca nu imi pasa si ca nam sa imi deschid gura veci, uite ca o fac acum, cand totul e aproape spulberat, cand aud ca in loc sa fiu sunata eu sa mi se spuna ca nu are timp sa iasa afara sunt sunatii altii, incep sa ma enervez si sa sara din capul meu numai scantei.  Toate astea pentru faptul ca eu am fost buna, am tolerat n-am comentat nici o data la adresa EI si nu am catalogat-o urat, am inghitit, am stat langa ea cand a avut nevoie, stiu ca uneori nu raspuneam la telefon, dar toate astea pentru ca ma saturasem , ma plictisisem sa aud mereu acelas text, aceasi fila care uneori nu se mai termina, inchideam ochii si credeam ca o s-a dispara toata supararea din sulfet, toate treceau pe moment! Si uite asa…

Chiar daca o sa il citesti acum nu-mi mai pasa, e tot ce simt si ma doare, insa am lasat detaliile picate pentru mine, nu avea rost sa le citeasca lumea rea . Daca o sa te schimbi sincera sa fiu ma indoiesc daca imi mai pasa, asta e…

7 gânduri despre “Prietenie = 0

  1. sincer simt ceva la fel, îmi vine să îmi zic toate regretele… şi ştiu că dacă aş face asta aş distruge mult..
    dar asta este câteodată dăm drumul lucrurilor prea târziu şi ne rănim.
    şi acum să o luăm realist nu este atăt de plăcut atunci când un prieten foarte bune te lasă baltă după atâta timp şi tu trebuie să ascunzi toată durerea, să areţi zâmbete…
    ştiu ady doare foarte tare….

  2. Nu stiu daca ai observat, dar aseara cand tu ai ajuns si erai inca in masina, eu vorbeam la telefon, am sunat-o sa iasa. Mi-a zis ca nu stie, dar o intreaba pe maicasa si dupaia ma suna sa-mi zica raspunsul. Imi pare rau de tot ce ti se intampla, dar aminteste-ti ca a fost o perioada in care si tu ai fost rea cu ea. Stii, era un film, Ferma Animalelor si de acolo imi aduc aminte urmatoarea fraza,”toate animalele sunt egale dar unele sunt mai egale decat celelalte”, dar sa stii ca eu nu merg dupa regula asta, pentru mine sunteti toti egali. Am incercat sa ma dau in laturi si sa vad fiecare ce face cum face. Nu uita , ca in viata toate se platesc, si bune si rele, azi poti fi jos si maine la inaltimi. O sa treaca si asta, e nevoie de comunicare intre voi, sa-i spui pe bune unde greseste.

    • si crezi ca ma asculta? degeaba, i-am mai zis , i-am explicat ce simt ca sunt suparat, si n-am rezolvat nimic. mam inchis in mine si am zis ca trec totul cu vederea, zici tu ca eu eram rea cu ea, insa nai cunoscuta in viata de zi cu zi, cand iese cu noi e altceva dar in timpul cand suntem la scoala sau mai stiu eu cand. voi o stiti doar asa pe dinafara eu ii cunosc interiorul mult mai bine, acum stiu ca pe mine ma credeti rea si ca ziceam unele chestii despre ea doar ca sa ma simt eu bine, dar de fapt…

  3. Ştiu cum e..şi eu am făcut un post despre „prietenie”. Mergi mai departe pentru că viaţa merge înainte orice s-ar întâmpla. Nu merită să ne stresam pentru astfel de oameni:).

  4. Buna!

    Prin ce treci tu acum am trecut si eu si banuiesc multe alte fete la varsta ta.

    Sfatul meu este sa iti vezi de ale tale si sa incerci sa ii ignori dorintele, sa nu mai fii la indemana ei intotdeauna.

    Deoarece oamenii nu apreciaza ceea ce castiga prea usor si asta se vede cel mai bine in relatii.

    Tine minte, lumea ta nu se invarte in jurul ei, se invarte in jurul tau.

    te pup :*

Lasă un răspuns

